Wednesday, August 30, 2006

normal

De la Banska m-am intors duminica... de atunci mi-am revenit cu greu... am mai facut niste tampenii (unele fata de Sma, altele fata de mine) si acum trag un pic dupa ele.

Ca sa rezolv Banska... cam ca in Romania doar ca oameni mai placuti... mai relaxati si asta face toata diferenta...
pana la urma am vazut poeti care nu aveau nevoie sa se creada cei mai destepti cei mai buni cei mai cei ca sa si fie buni...

Azi i-am trimis Margitei, poeta din Letonia, piesa cantata de Maria Tanase care ii placuse in concertul de la Banska. Pentru ca tot a venit vorba despre concerte au fost vreo cateva care mi-au placut... lasa jazz-ul, lasa poetry&electronics dar au venit la biserica protestanta de acolo niste francezi cu Gospel...

pe partea cu poezia... cred doar ca dorinta de a fi ceausescu pe care le-o reprosa Marius Ianus colegilor de pe aici... face toate diferenta... poate o sa aiba fiecare casa poporului proprie... sau palatul parlamentului sau cum ii mai spune

No comments: