Thursday, November 08, 2007

gata, sunt vedeta... doar ca nu cu numele meu... si nici cu ersoana daca ma gandesc bine

sunt incredibil de racit de trei zile. si asta nu inseamna decat ca este raceala obisnuita, pe care o incalt o data la trei ani.
in forma mai grava... ok
buun, mergeam aseara infofolit pe la universitate... o gluga peste o caciula si fular complet infasurat... si... ce crezi... m-a recunoscut un fan: Harry potter, harry poter, esti harry potter, nu? nu mai puteam sa scap de el.... nu vroia nimic... doar sa ii zic ca sunt harry potter :))

6 comments:

Anonymous said...

si nici nu aveati ochelarii probabil... experienta funny la schimb: in facultate purtam codite impletite (genul angelic I presume... :)))... 311... aglomeratie... vara... un pusti se lipeste de mine de la iancului si nu-mi mai da drumul pana la rosetti: ai jucat cumva in sandy bell?... punct.

Alexandra said...

chiar la harry potter nu ma asteptam :))
sper sa te faci bine cat mai repede ca stiu cum e...eu m-am ales cu o raceala zdrava dupa 2 zile la munte...si o luna nu am mai scapat, dar nu era decat raceala mea de sfarsit de septebrie pe care o experimentez anual :D

ixszet said...

pai si de ce ai dezamagit omul? trebuia sa iti declini adevarata identitate. nu trebuia decat sa mai faci si o vraja doua acolo. sau iti uitasei bagheta acasa? probabil ca ar fi fost buna si in caz de raceala.

Razvan Tupa said...

sandy bell mi se pare mult mai realist... mai ales ca a vazut ca ala nu e decat un personaj pe langa dumneavoastra, Alice.

Da, Alexandra, nici eu, mai ales ca eram impachetat tot... acum ai scapat de raceala?

ixszet... ce sa zic.. despre bagheta... de bagheta imi artea mie cand abia imi simteam fata si gatul... am dat dde doua ori din mana asa... dar ce ma enerva era ca omul incerca sa le convinga si pe fetele cu care eram ca sunt de fapt potter. faci vraji miercurea?

Alexandra said...

am scapat dar se pare ca urmeaza alta :D
Imi place vremea asta si cand vad soarele ma las pacalita si nu scot hainele de iarna :))

Anonymous said...

Bine ca n-a crezut ca esti Dexter.