Saturday, January 19, 2008

"Da' eu n-am facut nimic pt cultura? Da' sotia mea"

zile mai ciudate:
Ieri am iesit din bloc si nu stiu ce m-a facut sa ma uit in urma. Deasupra intrarii aparuse o mare bulina rosie: Cladire expertizata risc seismic 1 sau asa ceva

si pregatind premiile cuvantul la care va invit luni seara. Ca sa vezi, Alina, Pr-ul revistei a primit raspuns la un mail-invitatie adresat unui actor cunoscut. Actorul raspundea si in numele sotiei sale:
Din pacate nu putem veni la premiile de luni seara din doua motive:
a aparut o filmare etc
si
am prefera sa venim la premii si ca premianti, nu doar ca invitati doar om fi facut atat eu cat si sotia mea ceva pentru cultura acestei tari.

cumva lucrurile astea ar putea avea legatura :P

2 comments:

Razvan Tupa said...

si nu, nu e un actor "foarte respectat". nu e decat un actor televizat. la un moment dat.

Anonymous said...

la decernarea premiilor poate veni oricine sau doar cu invitatie? :)