Friday, May 16, 2008

expozitia Aradenilor de la Buzau (cu link la atelier 35)

La noapte plec la Arad, asa ca, imi amintesc si eu ca eram dator cu astea: miercuri 16 aprilie a fost asa lectura de la expozitia de la Buzau:

Sculptura Azi. 4 Discursuri (link-ul e la atelier 35 pentru ca acolo s-a pus la cale mersul asta la Buzau unde artistii au dus si mai multe oite ale lui Cosmin, si mai multe camere ale anei maria si mai multe instrumente fabuloase inchipuite de Atty, doar Miruna mi se pare ca a avut acelasi numar de cutii ca si la Bucuresti- ceea ce e cam imposibil pt ca in martie ei mai aveau o expozitie deschisa la Alba Iulia si toate lucrarile au plecat apoi la Buzau.)

29 februarie - 18 martie
Cosmin-Florin Moldovan, Miruna Moraru, Anamaria Serban, Tamas Attila
"Sculptura Azi. 4 Discursuri"
expozitie de sculptura

Roxana, Claudiu, eu am citit asa:



No comments: