Saturday, March 01, 2008

Cum am mers cu avionul si fara nicio legatura...

Deci m-am intors luni de la Iasi. Am nimerit in avion in spatele unui tip imbracat in alb tacut pana am adormit si tacut cand m-am trezit. Langa el, respectuos era alt tip imbracat in negru. Bineinteles intre noi s-a tras la un moment dat perdeluta care separa locurile busines de restul. Mi-am mancat sandwichul si am adormit. Cand m-am trezit era tot tacut. As putea sa jur ca nu a scos o vorba tot drumul. Era Preafericit.

E de vazut in Cuvantul (nr 3/2008) care iese pe piata luni harta reperelor culturale: Cultura Romana. ghidul utilizatorului. Kostea stie cel mai bine.

sunt aici toate ntalnirile de pana acum de la Poeticile Cotidianului din Club A. La 2008 sunt anuntate si cateva dintre cele care urmeaza.

1 comment:

Anonymous said...

Prefericit, cu vise preafericite, cu ferestre deschise, cu "raceala si tot"... a fost ceva dragut asa... parca asa suna (partial), nu?